Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5130
Title: Організація та вдосконалення маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ «ЕТК АДВАНС», м. Черкаси)
Authors: Сергієнко, Олександр Анатолійович
Процідило, Анастасія Дмитрівна
Keywords: Маркетинг;;Маркетингова діяльність;;Комерційна діяльність;;SWOT-аналіз.
Issue Date: Jun-2024
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено теоретичні засади організації маркетингової діяльності підприємства; проведена характеристика маркетингової діяльності підприємства ТОВ «ЕТК АДВАНС», здійснено оцінку маркетингової діяльності підприємства; здійснено вдосконалення маркетингової діяльності підприємства ТОВ «ЕТК АДВАНС» та здійснено оцінку ефективності запропонованих заходів.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5130
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Процідило А.Д..pdf
  Restricted Access
1.5 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.