Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5150
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorШевченко, Наталія Вікторівна-
dc.contributor.authorЖуравель, Іван Сергійович-
dc.date.accessioned2024-12-05T10:10:03Z-
dc.date.available2024-12-05T10:10:03Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5150-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто поняття маркетингового інструментарію та класифікацію маркетингових інструментів. Досліджено практику функціонування роздрібних мереж в контексті реалізації маркетингового інструментарію. Вивчено методи реалізації маркетингового інструментарію в управлінні маркетинговою діяльністю магазинів роздрібних мереж. Проведено аналіз маркетингової діяльності магазину роздрібної мережі «Thrash! Траш!». Запропоновано напрями удосконалення реалізації маркетингового інструментарію в практиці функціонування магазину роздрібної мережі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетинговий інструментарій;uk_UA
dc.subjectМаркетинг-мікс;uk_UA
dc.subject«Жорсткий» і «м’який» дискаунтер;uk_UA
dc.subjectСистема «Канбан»;uk_UA
dc.subjectДинамічне ціноутворення;uk_UA
dc.subjectПерсоналізація.uk_UA
dc.titleОсобливості реалізації маркетингового інструментарію у практиці функціонування роздрібних мереж (на матеріалах ТОВ «Траш», Бровари, Київська обл.)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Журавель І.С.pdf
  Restricted Access
1.91 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.