Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5150
Title: Особливості реалізації маркетингового інструментарію у практиці функціонування роздрібних мереж (на матеріалах ТОВ «Траш», Бровари, Київська обл.)
Authors: Шевченко, Наталія Вікторівна
Журавель, Іван Сергійович
Keywords: Маркетинговий інструментарій;;Маркетинг-мікс;;«Жорсткий» і «м’який» дискаунтер;;Система «Канбан»;;Динамічне ціноутворення;;Персоналізація.
Issue Date: Jun-2024
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто поняття маркетингового інструментарію та класифікацію маркетингових інструментів. Досліджено практику функціонування роздрібних мереж в контексті реалізації маркетингового інструментарію. Вивчено методи реалізації маркетингового інструментарію в управлінні маркетинговою діяльністю магазинів роздрібних мереж. Проведено аналіз маркетингової діяльності магазину роздрібної мережі «Thrash! Траш!». Запропоновано напрями удосконалення реалізації маркетингового інструментарію в практиці функціонування магазину роздрібної мережі.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5150
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Журавель І.С.pdf
  Restricted Access
1.91 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.