Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5150
Назва: Особливості реалізації маркетингового інструментарію у практиці функціонування роздрібних мереж (на матеріалах ТОВ «Траш», Бровари, Київська обл.)
Автори: Шевченко, Наталія Вікторівна
Журавель, Іван Сергійович
Ключові слова: Маркетинговий інструментарій;;Маркетинг-мікс;;«Жорсткий» і «м’який» дискаунтер;;Система «Канбан»;;Динамічне ціноутворення;;Персоналізація.
Дата публікації: чер-2024
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто поняття маркетингового інструментарію та класифікацію маркетингових інструментів. Досліджено практику функціонування роздрібних мереж в контексті реалізації маркетингового інструментарію. Вивчено методи реалізації маркетингового інструментарію в управлінні маркетинговою діяльністю магазинів роздрібних мереж. Проведено аналіз маркетингової діяльності магазину роздрібної мережі «Thrash! Траш!». Запропоновано напрями удосконалення реалізації маркетингового інструментарію в практиці функціонування магазину роздрібної мережі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5150
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Журавель І.С.pdf
  Restricted Access
1.91 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.