Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5151
Назва: Адаптація стратегії підприємства до змін у зовнішньому середовищі (на матеріалах ПрАТ «Руськополянський меблевий комбінат», с. Руська Поляна, Черкаська обл.)
Автори: Григор, Олег Олександрович
Шутко, Анастасія Юріївна
Ключові слова: Стратегія;;Адаптація стратегії;;Фактори зовнішнього середовища;;Реактивна адаптація;;Превентивна адаптація;
Дата публікації: чер-2024
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність стратегії та її місце в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства. Досліджено фактори зовнішнього середовища та їх вплив на формування стратегії підприємства. Вивчено основні способи адаптації стратегії до змін у зовнішньому середовищі: реактивна, превентивна і проактивна адаптація. Досліджено методи адаптації стратегії до змін зовнішнього середовища та розглянуто показники оцінки реалізації стратегії адаптації. Проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Руськополянський меблевий комбiнат». Запропоновано стратегічні напрями адаптації стратегії підприємства до змін зовнішнього середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5151
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Шутко А.Ю.pdf
  Restricted Access
3.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.