Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5151
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorГригор, Олег Олександрович-
dc.contributor.authorШутко, Анастасія Юріївна-
dc.date.accessioned2024-12-05T10:23:58Z-
dc.date.available2024-12-05T10:23:58Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5151-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність стратегії та її місце в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства. Досліджено фактори зовнішнього середовища та їх вплив на формування стратегії підприємства. Вивчено основні способи адаптації стратегії до змін у зовнішньому середовищі: реактивна, превентивна і проактивна адаптація. Досліджено методи адаптації стратегії до змін зовнішнього середовища та розглянуто показники оцінки реалізації стратегії адаптації. Проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Руськополянський меблевий комбiнат». Запропоновано стратегічні напрями адаптації стратегії підприємства до змін зовнішнього середовища.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectСтратегія;uk_UA
dc.subjectАдаптація стратегії;uk_UA
dc.subjectФактори зовнішнього середовища;uk_UA
dc.subjectРеактивна адаптація;uk_UA
dc.subjectПревентивна адаптація;uk_UA
dc.titleАдаптація стратегії підприємства до змін у зовнішньому середовищі (на матеріалах ПрАТ «Руськополянський меблевий комбінат», с. Руська Поляна, Черкаська обл.)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Шутко А.Ю.pdf
  Restricted Access
3.04 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.