Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5176
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorСергієнко, Олександр Анатолійович-
dc.contributor.authorСмакоуз, Вікторія Іванівна-
dc.date.accessioned2024-12-09T10:21:26Z-
dc.date.available2024-12-09T10:21:26Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5176-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота аналізує процеси формування попиту та стимулювання збуту продукції на прикладі ФОП Кавіцький О.В. (м. Черкаси). Розглянуто вплив ринкових чинників на споживчий попит, а також ефективність застосування різних методів стимулювання збуту. Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення маркетингових інструментів, розробки програм лояльності та комунікаційних стратегій з метою підвищення продажів і зміцнення позицій підприємства на ринку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectФормування попитуuk_UA
dc.subjectСтимулювання збутуuk_UA
dc.subjectПідприємствоuk_UA
dc.subjectМаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectСпоживчий попит.uk_UA
dc.titleФормування попиту та стимулювання збуту продукції (на матеріалах ФОП Кавіцький О.В., м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Смакоуз В.І.pdf
  Restricted Access
619.02 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.