Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5176
Назва: Формування попиту та стимулювання збуту продукції (на матеріалах ФОП Кавіцький О.В., м. Черкаси)
Автори: Сергієнко, Олександр Анатолійович
Смакоуз, Вікторія Іванівна
Ключові слова: Формування попиту;Стимулювання збуту;Підприємство;Маркетингова стратегія;Споживчий попит.
Дата публікації: чер-2024
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота аналізує процеси формування попиту та стимулювання збуту продукції на прикладі ФОП Кавіцький О.В. (м. Черкаси). Розглянуто вплив ринкових чинників на споживчий попит, а також ефективність застосування різних методів стимулювання збуту. Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення маркетингових інструментів, розробки програм лояльності та комунікаційних стратегій з метою підвищення продажів і зміцнення позицій підприємства на ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5176
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Смакоуз В.І.pdf
  Restricted Access
619.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.