Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5176
Title: Формування попиту та стимулювання збуту продукції (на матеріалах ФОП Кавіцький О.В., м. Черкаси)
Authors: Сергієнко, Олександр Анатолійович
Смакоуз, Вікторія Іванівна
Keywords: Формування попиту;Стимулювання збуту;Підприємство;Маркетингова стратегія;Споживчий попит.
Issue Date: Jun-2024
Abstract: Кваліфікаційна робота аналізує процеси формування попиту та стимулювання збуту продукції на прикладі ФОП Кавіцький О.В. (м. Черкаси). Розглянуто вплив ринкових чинників на споживчий попит, а також ефективність застосування різних методів стимулювання збуту. Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення маркетингових інструментів, розробки програм лояльності та комунікаційних стратегій з метою підвищення продажів і зміцнення позицій підприємства на ринку.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5176
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Смакоуз В.І.pdf
  Restricted Access
619.02 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.