Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5197
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorСергієнко, Олександр Анатолійович-
dc.contributor.authorГрам, Ірина Василівна-
dc.date.accessioned2024-12-10T15:20:48Z-
dc.date.available2024-12-10T15:20:48Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5197-
dc.description.abstractРобота досліджує оптимізацію маркетингової діяльності підприємства в умовах сучасного ринку на прикладі ПП «Імперіал Плюс» (смт. Чорнобай, Золотоніський р-н, Черкаська обл.). У дослідженні проаналізовано особливості функціонування підприємства, ринкові умови та конкурентне середовище. Вивчено ключові аспекти маркетингової стратегії, а також методи підвищення ефективності просування та збуту продукції. Запропоновано рекомендації щодо впровадження інноваційних маркетингових інструментів, оптимізації цінової політики та покращення комунікаційної стратегії для зміцнення позицій підприємства на ринку та підвищення його конкурентоспроможності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectОптимізація;uk_UA
dc.subjectМаркетингова діяльність;uk_UA
dc.subjectПідприємство;uk_UA
dc.subjectСучасний ринок;uk_UA
dc.subjectСтратегія просування.uk_UA
dc.titleОптимізація маркетингової діяльності підприємства в умовах сучасного ринку (на матеріалах ПП «Імперіал плюс», смт. Чорнобай, Золотоніський р-н, Черкаська обл.)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Грам І.В.pdf
  Restricted Access
2.02 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.