Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5197
Назва: Оптимізація маркетингової діяльності підприємства в умовах сучасного ринку (на матеріалах ПП «Імперіал плюс», смт. Чорнобай, Золотоніський р-н, Черкаська обл.)
Автори: Сергієнко, Олександр Анатолійович
Грам, Ірина Василівна
Ключові слова: Оптимізація;;Маркетингова діяльність;;Підприємство;;Сучасний ринок;;Стратегія просування.
Дата публікації: чер-2024
Короткий огляд (реферат): Робота досліджує оптимізацію маркетингової діяльності підприємства в умовах сучасного ринку на прикладі ПП «Імперіал Плюс» (смт. Чорнобай, Золотоніський р-н, Черкаська обл.). У дослідженні проаналізовано особливості функціонування підприємства, ринкові умови та конкурентне середовище. Вивчено ключові аспекти маркетингової стратегії, а також методи підвищення ефективності просування та збуту продукції. Запропоновано рекомендації щодо впровадження інноваційних маркетингових інструментів, оптимізації цінової політики та покращення комунікаційної стратегії для зміцнення позицій підприємства на ринку та підвищення його конкурентоспроможності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5197
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Грам І.В.pdf
  Restricted Access
2.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.