Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5230
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorПрокопенко , Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorПономаренко, Ігор Віталійович-
dc.date.accessioned2024-12-17T17:42:31Z-
dc.date.available2024-12-17T17:42:31Z-
dc.date.issued2022-12-20-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5230-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена розробці проекту для підвищення ефективності маркетингових стратегій на туристичному ринку. Робота є актуальною, оскільки на сучасному етапі спостерігається активний розвиток туристичного ринку, що передбачає реалізацію інноваційний проектів для оптимізації функціонування туристичних компаній. Метою роботи є використання сучасних підходів щодо управління проектом створення туристичного продукту Menestys Digital. Об’єкт дослідження – проект розробки туристичного продукту Menestys Digital. Предмет дослідження – особливості використання методології Project Management Body of Knowledge для оптимізації реалізації проекту. Було використано основні методи: порівняння, узагальнення, моніторингу, економічного аналізу, експертних оцінок, прогнозування. Наукова новизна полягає в застосування передових управлінських підходів в процесі розробки та реалізації інноваційного проекту в умовах діджиталізації. Практична значущість отриманих результатів: теоретико-методичні підходи, що були отримані під час проведення магістерського дослідження мають цінність для реалізації продукту Menestys Digital. У першому розділі розкриваються особливості розвитку туристичного ринку та доцільність створення інноваційного маркетингового продукту. У другому розділі обґрунтовується доцільність реалізації проекту Menestys Digital з інтеграцією інструментів цифрового маркетингу та алгоритмів машинного навчання. Третій розділ присвячений оцінці ефективності реалізації проекту Menestys Digital.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectоптимізація, проектuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectконверсіяuk_UA
dc.subjectмашинне навчанняuk_UA
dc.subjectтуристичний ринокuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.titleОсобливості технології цифрового маркетингу для туристичної компанії на основі проєктного підходуuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Располагается в коллекциях:126 Інформаційні системи та технології (IT Project Management)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РЕП_МАГ_Пономаренко_МІТ-2111.pdf
  Restricted Access
Особливості технології цифрового маркетингу для туристичної компанії на основі проєктного підходу1.43 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.