Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5230
Назва: Особливості технології цифрового маркетингу для туристичної компанії на основі проєктного підходу
Автори: Прокопенко , Тетяна Олександрівна
Пономаренко, Ігор Віталійович
Ключові слова: оптимізація, проект;цифровий маркетинг;конверсія;машинне навчання;туристичний ринок;цільова аудиторія
Дата публікації: 20-гру-2022
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена розробці проекту для підвищення ефективності маркетингових стратегій на туристичному ринку. Робота є актуальною, оскільки на сучасному етапі спостерігається активний розвиток туристичного ринку, що передбачає реалізацію інноваційний проектів для оптимізації функціонування туристичних компаній. Метою роботи є використання сучасних підходів щодо управління проектом створення туристичного продукту Menestys Digital. Об’єкт дослідження – проект розробки туристичного продукту Menestys Digital. Предмет дослідження – особливості використання методології Project Management Body of Knowledge для оптимізації реалізації проекту. Було використано основні методи: порівняння, узагальнення, моніторингу, економічного аналізу, експертних оцінок, прогнозування. Наукова новизна полягає в застосування передових управлінських підходів в процесі розробки та реалізації інноваційного проекту в умовах діджиталізації. Практична значущість отриманих результатів: теоретико-методичні підходи, що були отримані під час проведення магістерського дослідження мають цінність для реалізації продукту Menestys Digital. У першому розділі розкриваються особливості розвитку туристичного ринку та доцільність створення інноваційного маркетингового продукту. У другому розділі обґрунтовується доцільність реалізації проекту Menestys Digital з інтеграцією інструментів цифрового маркетингу та алгоритмів машинного навчання. Третій розділ присвячений оцінці ефективності реалізації проекту Menestys Digital.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5230
Розташовується у зібраннях:126 Інформаційні системи та технології (IT Project Management)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РЕП_МАГ_Пономаренко_МІТ-2111.pdf
  Restricted Access
Особливості технології цифрового маркетингу для туристичної компанії на основі проєктного підходу1.43 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.