Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5230
Title: Особливості технології цифрового маркетингу для туристичної компанії на основі проєктного підходу
Authors: Прокопенко , Тетяна Олександрівна
Пономаренко, Ігор Віталійович
Keywords: оптимізація, проект;цифровий маркетинг;конверсія;машинне навчання;туристичний ринок;цільова аудиторія
Issue Date: 20-Dec-2022
Abstract: Кваліфікаційна робота присвячена розробці проекту для підвищення ефективності маркетингових стратегій на туристичному ринку. Робота є актуальною, оскільки на сучасному етапі спостерігається активний розвиток туристичного ринку, що передбачає реалізацію інноваційний проектів для оптимізації функціонування туристичних компаній. Метою роботи є використання сучасних підходів щодо управління проектом створення туристичного продукту Menestys Digital. Об’єкт дослідження – проект розробки туристичного продукту Menestys Digital. Предмет дослідження – особливості використання методології Project Management Body of Knowledge для оптимізації реалізації проекту. Було використано основні методи: порівняння, узагальнення, моніторингу, економічного аналізу, експертних оцінок, прогнозування. Наукова новизна полягає в застосування передових управлінських підходів в процесі розробки та реалізації інноваційного проекту в умовах діджиталізації. Практична значущість отриманих результатів: теоретико-методичні підходи, що були отримані під час проведення магістерського дослідження мають цінність для реалізації продукту Menestys Digital. У першому розділі розкриваються особливості розвитку туристичного ринку та доцільність створення інноваційного маркетингового продукту. У другому розділі обґрунтовується доцільність реалізації проекту Menestys Digital з інтеграцією інструментів цифрового маркетингу та алгоритмів машинного навчання. Третій розділ присвячений оцінці ефективності реалізації проекту Menestys Digital.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5230
Appears in Collections:126 Інформаційні системи та технології (IT Project Management)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РЕП_МАГ_Пономаренко_МІТ-2111.pdf
  Restricted Access
Особливості технології цифрового маркетингу для туристичної компанії на основі проєктного підходу1.43 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.