Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5242
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorГригор, Олег Олександрович-
dc.contributor.authorНатура, Денис Вікторович-
dc.date.accessioned2024-12-24T12:09:30Z-
dc.date.available2024-12-24T12:09:30Z-
dc.date.issued2022-12-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5242-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота на тему "Удосконалення процесу маркетингових досліджень підприємства (на матеріалах ФОП Савченко О.А., м. Черкаси)" спрямована на аналіз та вдосконалення процесу маркетингових досліджень на підприємстві. У роботі розглянуто методи збору та обробки маркетингової інформації, а також досліджено їх вплив на ефективність прийняття управлінських рішень. На прикладі ФОП Савченко О.А. в м. Черкаси виявлені проблеми існуючої практики маркетингових досліджень і запропоновані шляхи їх удосконалення для підвищення конкурентоспроможності підприємства. Результати роботи мають практичну цінність для малого бізнесу та підприємців.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингові дослідження;uk_UA
dc.subjectУдосконалення процесу;uk_UA
dc.subjectПідприємництво;uk_UA
dc.subjectРозвиток підприємства;uk_UA
dc.subjectРинкові тенденції.uk_UA
dc.titleУдосконалення процесу маркетингових досліджень підприємства (на матеріалах ФОП Савченко О.А., м. Черкаси)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРМ_Натура Д.В.pdf
  Restricted Access
1.28 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.