Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5242
Назва: Удосконалення процесу маркетингових досліджень підприємства (на матеріалах ФОП Савченко О.А., м. Черкаси)
Автори: Григор, Олег Олександрович
Натура, Денис Вікторович
Ключові слова: Маркетингові дослідження;;Удосконалення процесу;;Підприємництво;;Розвиток підприємства;;Ринкові тенденції.
Дата публікації: гру-2022
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота на тему "Удосконалення процесу маркетингових досліджень підприємства (на матеріалах ФОП Савченко О.А., м. Черкаси)" спрямована на аналіз та вдосконалення процесу маркетингових досліджень на підприємстві. У роботі розглянуто методи збору та обробки маркетингової інформації, а також досліджено їх вплив на ефективність прийняття управлінських рішень. На прикладі ФОП Савченко О.А. в м. Черкаси виявлені проблеми існуючої практики маркетингових досліджень і запропоновані шляхи їх удосконалення для підвищення конкурентоспроможності підприємства. Результати роботи мають практичну цінність для малого бізнесу та підприємців.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5242
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРМ_Натура Д.В.pdf
  Restricted Access
1.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.