Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5244
Название: Організація маркетингових досліджень на підприємстві (на матеріалах ПП «Шарлотка-Черкаси», м. Черкаси)
Авторы: Боковня, Анжеліка Олегівна
Булатова, Анастасія Олександрівна
Ключевые слова: Організація маркетингових досліджень;;Аналіз ринку;;Споживачі;;Конкуренція.
Дата публикации: дек-2022
Краткий осмотр (реферат): У кваліфікаційній роботі розглянуто організацію маркетингових досліджень на підприємстві ПП «Шарлотка-Черкаси», м. Черкаси. Метою роботи є аналіз існуючих підходів до проведення маркетингових досліджень на підприємстві та розробка рекомендацій щодо їх удосконалення для підвищення ефективності бізнес-процесів. В роботі досліджено методи збору та аналізу інформації про ринок, конкурентів та споживачів. Оцінено роль маркетингових досліджень у розробці стратегій розвитку підприємства, визначено їх вплив на прийняття управлінських рішень. На основі аналізу поточного стану маркетингової діяльності ПП «Шарлотка-Черкаси» були запропоновані шляхи удосконалення процесу організації досліджень, включаючи застосування сучасних інструментів аналізу ринку, автоматизацію збору даних та покращення взаємодії з цільовою аудиторією. Робота має практичну цінність для підприємства, оскільки запропоновані рекомендації можуть значно покращити процеси дослідження ринку, підвищити ефективність маркетингової стратегії та сприяти розвитку конкурентоспроможності ПП «Шарлотка-Черкаси».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5244
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРМ_Булатової А.О..pdf
  Restricted Access
1.73 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.