Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5246
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКоломицева , Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorКупенко, Ірина Василівна-
dc.date.accessioned2024-12-26T08:23:04Z-
dc.date.available2024-12-26T08:23:04Z-
dc.date.issued2022-12-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5246-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі магістра було розкрито теоретичні основи формування та оцінки ефективності управління товарним асортиментом підприємства; проведено комплексну оцінку ефективності управління товарним асортиментом ТОВ «Технодар Плюс»; визначено напрями вдосконалення управління товарним асортиментом ТОВ «Технодар Плюс».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectасортиментна політикаuk_UA
dc.subjectінформаційні системиuk_UA
dc.subjectCRM-системиuk_UA
dc.subjectасортиментuk_UA
dc.titleУправління асортиментною політикою підприємства в умовах конкурентного середовища (на матеріалах ТОВ «Технодар Плюс», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРМ_Купенко І..pdf
  Restricted Access
1.13 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.