Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5246
Назва: Управління асортиментною політикою підприємства в умовах конкурентного середовища (на матеріалах ТОВ «Технодар Плюс», м. Черкаси)
Автори: Коломицева , Олена Віталіївна
Купенко, Ірина Василівна
Ключові слова: асортиментна політика;інформаційні системи;CRM-системи;асортимент
Дата публікації: гру-2022
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі магістра було розкрито теоретичні основи формування та оцінки ефективності управління товарним асортиментом підприємства; проведено комплексну оцінку ефективності управління товарним асортиментом ТОВ «Технодар Плюс»; визначено напрями вдосконалення управління товарним асортиментом ТОВ «Технодар Плюс».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5246
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРМ_Купенко І..pdf
  Restricted Access
1.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.