Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5251
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorГанжала, Ірина Володимиріна-
dc.contributor.authorВласенко, Інна Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-12-30T13:00:47Z-
dc.date.available2024-12-30T13:00:47Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5251-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра обґрунтовано теоретико методичні основи формування та вдосконалення маркетингових комунікацій для підприємств, проаналізовано господарську діяльність підприємства СТОВ «Дніпро», запропоновано модель щодо ефективного формування та використання певного комплексу маркетингових комунікацій в економічній діяльності СТОВ «Дніпро», а також проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства та впроваджено нові тенденції маркетингових комунікацій на підприємстві СТОВ «Дніпро».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингові комунікації;uk_UA
dc.subjectЦифрові маркетингові комунікації;uk_UA
dc.subjectІнтернет-маркетинг;uk_UA
dc.subjectМобільний маркетинг;uk_UA
dc.subjectБанерна реклама;uk_UA
dc.subjectвірусний маркетингuk_UA
dc.titleРозробка і впровадження комплексу маркетингових комунікацій у практичній діяльності підприємства (на матеріалах СТОВ «Дніпро», с. Васютинці, Золотоніський р-н, Черкаська обл.)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРМ_Власенко І.В.pdf
  Restricted Access
1.35 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.