Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5251
Назва: Розробка і впровадження комплексу маркетингових комунікацій у практичній діяльності підприємства (на матеріалах СТОВ «Дніпро», с. Васютинці, Золотоніський р-н, Черкаська обл.)
Автори: Ганжала, Ірина Володимиріна
Власенко, Інна Володимирівна
Ключові слова: Маркетингові комунікації;;Цифрові маркетингові комунікації;;Інтернет-маркетинг;;Мобільний маркетинг;;Банерна реклама;;вірусний маркетинг
Дата публікації: гру-2023
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра обґрунтовано теоретико методичні основи формування та вдосконалення маркетингових комунікацій для підприємств, проаналізовано господарську діяльність підприємства СТОВ «Дніпро», запропоновано модель щодо ефективного формування та використання певного комплексу маркетингових комунікацій в економічній діяльності СТОВ «Дніпро», а також проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства та впроваджено нові тенденції маркетингових комунікацій на підприємстві СТОВ «Дніпро».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5251
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРМ_Власенко І.В.pdf
  Restricted Access
1.35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.