Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5251
Title: Розробка і впровадження комплексу маркетингових комунікацій у практичній діяльності підприємства (на матеріалах СТОВ «Дніпро», с. Васютинці, Золотоніський р-н, Черкаська обл.)
Authors: Ганжала, Ірина Володимиріна
Власенко, Інна Володимирівна
Keywords: Маркетингові комунікації;;Цифрові маркетингові комунікації;;Інтернет-маркетинг;;Мобільний маркетинг;;Банерна реклама;;вірусний маркетинг
Issue Date: Dec-2023
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра обґрунтовано теоретико методичні основи формування та вдосконалення маркетингових комунікацій для підприємств, проаналізовано господарську діяльність підприємства СТОВ «Дніпро», запропоновано модель щодо ефективного формування та використання певного комплексу маркетингових комунікацій в економічній діяльності СТОВ «Дніпро», а також проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства та впроваджено нові тенденції маркетингових комунікацій на підприємстві СТОВ «Дніпро».
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5251
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРМ_Власенко І.В.pdf
  Restricted Access
1.35 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.