Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5252
Название: Впровадження принципів агромаркетингу як основи розробки ефективної маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства (на матеріалах СТОВ «Неморож», с. Неморож, Звенигородський р-н, Черкаська обл.) Implementation of the principles of agricultural
Авторы: Григор, Олег Олександрович
Дмитренко, Олександр Олександрович
Ключевые слова: Агромаркетинг;;Принципи агромаркетингу;;Маркетингова стратегія;;Методи оцінки ефективності маркетингової стратегії;;Конкурентоспроможність;;Конкурентна позиція.
Дата публикации: дек-2023
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність агромаркетингу та систему його складових в контексті напрямів розвитку агробізнесу. Досліджено принципи агромаркетингу та їх роль у прийнятті стратегічних рішень сільськогосподарськими підприємствами. Вивчено методичні підходи щодо оцінки ефективності маркетингової стратегії сільськогосподарських підприємств на основі принципів агромаркетингу. Проведено аналіз маркетингової діяльності СТОВ «Неморож». Запропоновано обґрунтування вибору принципів агромаркетингу у формуванні маркетингового стратегічного набору.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5252
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРМ_Дмитренко О.О..pdf
  Restricted Access
1.75 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.