Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5253
Назва: Підвищення ефективності маркетингової збутової політики підприємства (на матеріалах ТОВ «Іванівка», с. Червоний Яр, Кам’янський р-н, Дніпропетровська обл.)
Автори: Бурцева , Тетяна Іванівна
Журавльов, Богдан Анатолійович
Ключові слова: Збутова політика;;Ефективність;;Маркетингове середовище;;Маркетингова діяльність;;Управління.
Дата публікації: гру-2023
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі магістра розглянуто теоретико-методичні та практичні основи ефективності маркетингової збутової політики підприємства, досліджено функції, методи та способи її проведення. Проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства та його збутової політики. Запропоновано шляхи вдосконалення маркетингової збутової політики підприємства та обґрунтовано їх ефективність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5253
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРМ_ Журавльов Б.А.pdf
  Restricted Access
1.42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.