Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5253
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorБурцева , Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorЖуравльов, Богдан Анатолійович-
dc.date.accessioned2024-12-30T13:23:03Z-
dc.date.available2024-12-30T13:23:03Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5253-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі магістра розглянуто теоретико-методичні та практичні основи ефективності маркетингової збутової політики підприємства, досліджено функції, методи та способи її проведення. Проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства та його збутової політики. Запропоновано шляхи вдосконалення маркетингової збутової політики підприємства та обґрунтовано їх ефективність.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectЗбутова політика;uk_UA
dc.subjectЕфективність;uk_UA
dc.subjectМаркетингове середовище;uk_UA
dc.subjectМаркетингова діяльність;uk_UA
dc.subjectУправління.uk_UA
dc.titleПідвищення ефективності маркетингової збутової політики підприємства (на матеріалах ТОВ «Іванівка», с. Червоний Яр, Кам’янський р-н, Дніпропетровська обл.)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРМ_ Журавльов Б.А.pdf
  Restricted Access
1.42 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.