Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5260
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorПальонна, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorДемченко, Олег Іванович-
dc.date.accessioned2025-01-02T09:54:35Z-
dc.date.available2025-01-02T09:54:35Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5260-
dc.description.abstractМетою кваліфікаційної роботи магістра є обґрунтування теоретичних та практичних рекомендацій щодо маркетингових інструментів впливу на цільову аудиторію ТДВ «Український науково-дослідний інститут швейної промисловості». Об’єктом дослідження є теоретичні та практичні аспекти маркетингових інструментів впливу на цільову аудиторію підприємства. Предметом є процес маркетингового впливу на цільову аудиторію підприємства. Відповідно до поставленої мети було поставлено і вирішено наступні завдання: проведено дослідження основних маркетингових інструментів впливу на цільову аудиторію; досліджено основні напрямки діяльності ТДВ «Український науково-дослідний інститут швейної промисловості»; проаналізовано основних конкурентів підприємства;проведено аналіз цільової аудиторії досліджуваного підприємства; розроблено структуру цільових взаємодій підприємства з споживачами; створено маркетинговий медіаплан рекламної взаємодії з споживачами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectЦільова аудиторія;uk_UA
dc.subjectМаркетингові інструменти впливу;uk_UA
dc.subjectОрганізація рекламної діяльності підприємства;uk_UA
dc.subjectРекламна діяльність в мережі Інтернет;uk_UA
dc.subjectОптимізація рекламної стратегії;uk_UA
dc.subjectМедіаплан рекламної взаємодії з споживачами .uk_UA
dc.titleМаркетингові інструменти впливу на цільову аудиторію (на матеріалах ТДВ «Український науково-дослідний інститут швейної промисловості», м. Київ)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРМ_Демченко О.І..pdf
  Restricted Access
2.27 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.