Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5260
Назва: Маркетингові інструменти впливу на цільову аудиторію (на матеріалах ТДВ «Український науково-дослідний інститут швейної промисловості», м. Київ)
Автори: Пальонна, Тетяна Анатоліївна
Демченко, Олег Іванович
Ключові слова: Цільова аудиторія;;Маркетингові інструменти впливу;;Організація рекламної діяльності підприємства;;Рекламна діяльність в мережі Інтернет;;Оптимізація рекламної стратегії;;Медіаплан рекламної взаємодії з споживачами .
Дата публікації: гру-2023
Короткий огляд (реферат): Метою кваліфікаційної роботи магістра є обґрунтування теоретичних та практичних рекомендацій щодо маркетингових інструментів впливу на цільову аудиторію ТДВ «Український науково-дослідний інститут швейної промисловості». Об’єктом дослідження є теоретичні та практичні аспекти маркетингових інструментів впливу на цільову аудиторію підприємства. Предметом є процес маркетингового впливу на цільову аудиторію підприємства. Відповідно до поставленої мети було поставлено і вирішено наступні завдання: проведено дослідження основних маркетингових інструментів впливу на цільову аудиторію; досліджено основні напрямки діяльності ТДВ «Український науково-дослідний інститут швейної промисловості»; проаналізовано основних конкурентів підприємства;проведено аналіз цільової аудиторії досліджуваного підприємства; розроблено структуру цільових взаємодій підприємства з споживачами; створено маркетинговий медіаплан рекламної взаємодії з споживачами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5260
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРМ_Демченко О.І..pdf
  Restricted Access
2.27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.