Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5260
Title: Маркетингові інструменти впливу на цільову аудиторію (на матеріалах ТДВ «Український науково-дослідний інститут швейної промисловості», м. Київ)
Authors: Пальонна, Тетяна Анатоліївна
Демченко, Олег Іванович
Keywords: Цільова аудиторія;;Маркетингові інструменти впливу;;Організація рекламної діяльності підприємства;;Рекламна діяльність в мережі Інтернет;;Оптимізація рекламної стратегії;;Медіаплан рекламної взаємодії з споживачами .
Issue Date: Dec-2023
Abstract: Метою кваліфікаційної роботи магістра є обґрунтування теоретичних та практичних рекомендацій щодо маркетингових інструментів впливу на цільову аудиторію ТДВ «Український науково-дослідний інститут швейної промисловості». Об’єктом дослідження є теоретичні та практичні аспекти маркетингових інструментів впливу на цільову аудиторію підприємства. Предметом є процес маркетингового впливу на цільову аудиторію підприємства. Відповідно до поставленої мети було поставлено і вирішено наступні завдання: проведено дослідження основних маркетингових інструментів впливу на цільову аудиторію; досліджено основні напрямки діяльності ТДВ «Український науково-дослідний інститут швейної промисловості»; проаналізовано основних конкурентів підприємства;проведено аналіз цільової аудиторії досліджуваного підприємства; розроблено структуру цільових взаємодій підприємства з споживачами; створено маркетинговий медіаплан рекламної взаємодії з споживачами.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5260
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРМ_Демченко О.І..pdf
  Restricted Access
2.27 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.