Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5292
Назва: Розробка та обґрунтування заходів щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах підприємства ТОВ «АККОМ СЕРВІС», м. Черкаси)
Автори: Васильченко , Лідія Сергіївна
Саненко, Іван Григорович
Ключові слова: Маркетингова діяльність;;Удосконалення маркетингу;;Маркетингові стратегії;;Конкурентоспроможність;;Маркетингові комунікації;
Дата публікації: гру-2024
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі на тему "Розробка та обґрунтування заходів щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах підприємства ТОВ «АККОМ СЕРВІС», м. Черкаси)" досліджується поточний стан маркетингової діяльності підприємства ТОВ «АККОМ СЕРВІС», яке спеціалізується на наданні послуг у сфері електроніки та побутової техніки. У роботі проаналізовано ефективність існуючих маркетингових стратегій, методи просування товарів та послуг на ринку, а також конкурентне середовище. Особлива увага приділяється визначенню проблемних аспектів у маркетингових комунікаціях, каналах збуту та брендингу компанії. З метою покращення результативності підприємства розроблено комплекс рекомендацій щодо оптимізації маркетингових заходів, вдосконалення взаємодії з цільовою аудиторією та ефективного використання новітніх технологій для підвищення конкурентоспроможності на ринку. Робота має на меті надання практичних рекомендацій для підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства, що сприятиме його зростанню та розвитку на ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5292
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРМ_Саненко І.Г.pdf
  Restricted Access
847.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.