Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5294
Название: Підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства в мережі Інтернет (на матеріалах ПП «УКРГОСПТОВАРИ», м. Черкаси)
Авторы: Ковальчук, Світлана Володимирівна
Прудіус, Іван Олександрович
Ключевые слова: Маркетингова діяльність підприємства;;Маркетинг в мережі Інтернет;;Ефективність маркетингової діяльності підприємства;
Дата публикации: дек-2024
Краткий осмотр (реферат): Метою кваліфікаційної роботи магістра є обґрунтування теоретичних та практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства в мережі Інтернет. Об’єктом дослідження є теоретичні та практичні аспекти підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства в мережі Інтернет. Предметом є процес підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства в мережі Інтернет. Відповідно до поставленої мети визначено завдання: розкриті поняття та сутність маркетингової діяльності в мережі Інтернет; розглянуті види та способи організації маркетингової діяльності в мережі Інтернет та виділені необхідні для свого дослідження; визначені параметри ефективності просування в мережі Інтернет; надана організаційно-економічна характеристика діяльності підприємства; розроблені пропозиції щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5294
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРМ_Прудіус_І.О..pdf
  Restricted Access
2.35 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.