Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5299
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorПепчук , Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorЯценюк, Іван Олександрович-
dc.date.accessioned2025-01-13T10:17:58Z-
dc.date.available2025-01-13T10:17:58Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5299-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі магістра досліджено теоретичні та методичні основи оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства; проведено дослідження ефективності маркетингової стратегії Чигиринського районого споживчого товариства, проведено стратегічний аналіз досліджуваного підприємства; розроблено маркетингову стратегію Чигиринського районого споживчого товариства та здійснено оцінку ефективності запропонованих заходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетинг;uk_UA
dc.subjectМаркетингова стратегія;uk_UA
dc.subjectДиференційований маркетинг;uk_UA
dc.subjectМатриця БКГ;uk_UA
dc.subjectМатриця GE/McKinsey.uk_UA
dc.titleАдаптація маркетингової стратегії підприємства до змін зовнішнього середовища (на матеріалах «Чигиринське районне споживче товариство», м. Чигирин)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРМ_Яценюка І.О..pdf
  Restricted Access
1.76 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.