Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5299
Назва: Адаптація маркетингової стратегії підприємства до змін зовнішнього середовища (на матеріалах «Чигиринське районне споживче товариство», м. Чигирин)
Автори: Пепчук , Сергій Миколайович
Яценюк, Іван Олександрович
Ключові слова: Маркетинг;;Маркетингова стратегія;;Диференційований маркетинг;;Матриця БКГ;;Матриця GE/McKinsey.
Дата публікації: гру-2024
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі магістра досліджено теоретичні та методичні основи оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства; проведено дослідження ефективності маркетингової стратегії Чигиринського районого споживчого товариства, проведено стратегічний аналіз досліджуваного підприємства; розроблено маркетингову стратегію Чигиринського районого споживчого товариства та здійснено оцінку ефективності запропонованих заходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5299
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРМ_Яценюка І.О..pdf
  Restricted Access
1.76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.