Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5299
Title: Адаптація маркетингової стратегії підприємства до змін зовнішнього середовища (на матеріалах «Чигиринське районне споживче товариство», м. Чигирин)
Authors: Пепчук , Сергій Миколайович
Яценюк, Іван Олександрович
Keywords: Маркетинг;;Маркетингова стратегія;;Диференційований маркетинг;;Матриця БКГ;;Матриця GE/McKinsey.
Issue Date: Dec-2024
Abstract: В кваліфікаційній роботі магістра досліджено теоретичні та методичні основи оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства; проведено дослідження ефективності маркетингової стратегії Чигиринського районого споживчого товариства, проведено стратегічний аналіз досліджуваного підприємства; розроблено маркетингову стратегію Чигиринського районого споживчого товариства та здійснено оцінку ефективності запропонованих заходів.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5299
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРМ_Яценюка І.О..pdf
  Restricted Access
1.76 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.