Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5445
Title: Web-орієнтоване віртуальне представництво взуттєвої фабрики
Authors: Тарасенко , Ярослав Володимирович
Капелюшний, Артем Леонідович
Keywords: WEB-ОРІЄНТОВАНА СИСТЕМА;FIREBASE;ІНТЕРНЕТМАГАЗИН;АДАПТИВНІСТЬ;ДИЗАЙН;АНАЛІЗ;HTML;CSS;REACT;API;JAVASCRIPT
Issue Date: 15-Jun-2023
Abstract: Актуальність дослідження обумовлена змінами, що відбуваються зараз у світі web-технологій. Технології не стоять на місці, кожна галузь знань вона постійно покращується, все більше на сьогодні стає поширеним віртуальне представлення нових товарів та купівля будь-яких товарів фабрик онлайн, багато різних компаній прагнуть перевести весь бізнес саме в онлайн. Можливість повідомляти про можливі майбутні акції, (sale) знижки та інші можливі заходи, проводити маркетингові дослідження ринку, розробляти і виводити, додавати на електронний ринок нові рішення продукції, унікальні торгові пропозиції та багато всього іншого – все це незаперечні якості інтернет представництва. Крім цього, створити web-орієнтоване віртуальне представництво – це ще й позначити джерело актуальної інформації про новий асортимент товару, його наявності на складі. Метою роботи є обґрунтування та визначення сучасних методів розробки web-орієнтованих віртуальних представництв з елементами комерції. Завдання кваліфікаційної роботи бакалавра: − Дослідити види та основні принципи створення web-орієнтованих систем; − Провести аналіз сучасних методів розробки web-орієнтованих ресурсів. − Провести основний аналіз вимог до створення web-орієнтованого віртуального представництва. − Визначити основні етапи створення інтернет-ресурсу. − дослідити фактори та способи оптимізації, що впливають на пошукову індексацію сторінок сайту; − Розробити нову концепцію, дизайн та також програмну реалізацію webорієнтованого віртуального підприємства взуттєвої фабрики. Об’єкт дослідження: методи та засоби розробки web-орієнтованого представництва.Предмет дослідження: web-орієнтоване віртуальне представництво взуттєвої фабрики. Методи дослідження: вивчення актуальних джерел, наукових статей, книг, журналів та інших матеріалів, що стосуються розробки інтернет-магазинів, дизайну та користувацького досвіду; аналіз функціональності, дизайну та адаптації інших інтернет-магазинів віртуального представництва взуттєвої фабрики для ідентифікації кращих практик та особливостей.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5445
Appears in Collections:126 Інформаційні системи та технології (Web-технології, web-дизайн)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РЕП_БАК_Капелюшний_WEB-1911.pdf
  Restricted Access
Web-орієнтоване віртуальне представництво взуттєвої фабрики4.96 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.