Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5461
Название: Використання проєктного підходу до розробки та впровадження комп'ютерної гри
Авторы: Тесля, Юрій Миколайович
Бабенко, Сергій Михайлович
Ключевые слова: проєктний підхід;впровадження;розробка;комп'ютерна гра;WBS – структура
Дата публикации: 20-дек-2022
Краткий осмотр (реферат): Актуальність. Сучасний світ дуже важко уявити без новітніх технологій, які зайняли значне місце у навчанні, роботі, відпочинку людей. Розповсюдження комп’ютерних ігор має значний вплив на розвиток особистості сучасних підлітків. Оскільки, гра – це діяльність, під час якої засвоюються способи використання предметів і різні типи соціальної поведінка, а отже і комп’ютерна гра не є виключенням. За статистичними даними, майже кожен школяр хоча б один раз спробував грати в комп’ютерні ігри. На сьогодні тема негативних наслідків комп’ютерних ігор, таких як залежність, є досить висвітленою. А тема, позитивних наслідків, таких як розвиток особистості, її інтелектуальних та креативних здібностей завдяки комп’ютерним іграм менше розглядається, вона вже досліджувалася такими вченими, як Веккер Л.М, Волков С. С та ін.[11] Ігрова діяльність впливає на формування довільних психічних процесів. Умови гри вимагають зосередженості на змісті дій і сюжеті, на діючих особах чи предметах, включених до ігрової ситуації. Ігрова ситуація впливає на мислення і психіку дитини, підлітка і дорослого. Гра сприяє розвиткові рефлексії, оскільки в цьому процесі виникає реальна можливість контролювати, як виконується будь-яка дія, що входить у процес спілкування. У ній формується здатність осмислювати свої власні дії, передбачати реакцію інших людей. Гра є найкращим середовищем для навчання будьякого виду діяльності. Комп'ютерні технології – справжня знахідка для формування в учнів ефективних стратегій мислення, підвищенню їхньої самооцінки, упевненості у своїх силах. Двадцяте століття – це час виникнення комп’ютерних ігор. Для абсолютної більшості вони виявилися повною несподіванкою. Ці ігри у масовій свідомості не мають передісторії свого виникнення. Ігри здійснюють визначальний вплив на формування особистості, визначення способу життя і поведінки значної частини школярів. Сучасна комп’ютерна гра – це багатофункціональна програма, яку використовують не тільки з розважальними, а й із навчальними цілями. Описане вище твердження є першоосновою даної роботи, тобто розробки гри. Для зосередження дій на конкретній цілі було введено поняття проекту. Проектом називається обмежена в часі сукупність дій, що спрямовані на досягнення конкретної цілі [61]. Для спрощення та пришвидшення реалізації проекту потрібні систематизація та оптимізація. Тобто процес реалізації проекту має бути керованим. Для цього використовується засоби та методи з такої області знань як управління проектами (також відома у літературі проектний менеджмент). [62] Управління проектами це комплекс методів та засобів націлених на успішну реалізацію проекту. До нього входять такі розділи: Аналіз; Планування; Моніторинг; Управління стратегією проекту; Управління ризиками; Управління матеріальними ресурсами; Управління трудовими ресурсами; Управління часом; Управління фінансами . Отже управління проектами дозволяє побачити слабкі та сильні сторони проекту, на основі отриманої інформації зробити висновок щодо ефективності ходу реалізації проекту та до початку реалізації проекту потрібно проаналізувати його доцільність Мета роботи – дослідження методів проектного підходу до розробки комп’ютерної гри, що дозволить команді розробників розвиватись та реалізовувати нові, корисні для суспільства, проекти. Для досягнення поставленої мети необхідно виконати наступний перелік задач:  виявити структуру та характерні особливості проектного підоду до створення комп’ютерної гри;  виявити роль засобів у розробці цифрових ігрових проектів та простежити парадигму їх розвитку на прикладі еволюції обумовлених технологій;  проаналізувати економічну доцільність ствоерння комп’ютерної гри за допомогою проектного підходу; виявити особливості створення ігрових проектів у цифровому середовищі, провести аналіз та систематизацію формотворчих факторів у проектному підході до ігрового предметно-просторового середовища. Об’єкт дослідження – розробку комплексу методів та засобів управління проектом розробки гри. Предмет дослідження – використання проектного підходу до розробки та впровадження комп’ютерної гри Методи дослідження. Для вирішення поставлених завдань кваліфікаційної роботи використовувалися методи математичного та функціонального моделювання, теорії множин та теорії захисту інформації. Для даної роботи використані методи проектного менеджменту, що відповідають PMBok. Наукова новизна проведених досліджень та отриманих у роботі результатів полягає в наступному:  поняття «комп’ютерна гра» стало об'єктом комплексного аналізу з метою виявлення його особливостей, цілей, завдань та ролі у контексті сучасного програмного забезпечення;  проведено аналіз та систематизація формотворчих факторів у проектному підході до створення комп’ютерних ігор;  розроблено поетапний системний підхід до створення цифрового ігрового середовища з метою підвищення його властивостей;  виявлено особливості застосування інструментарію та принципів різних видів проектного підходу при створенні цифрового середовища з метою підвищення розробки процесу гри. Практичне значення результатів. Практична значимість дослідження полягає: у можливості застосування отриманих у роботі результатів в різних галузях програмного забезпечення, включаючи їх використання як основи для розробки підходів з метою підготовки висококваліфікованих спеціалістів у розвитку комп’ютерних ігор; в унікальній методиці організації процесу проектного підходу доцифрового ігрового середовища з урахуванням технологічних факторів, які забезпечують ринкову конкурентоспроможність ігрових проектів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5461
Располагается в коллекциях:126 Інформаційні системи та технології (IT Project Management)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РЕП_МАГ_2022_Бабенко_МІТ-2111.pdf
  Restricted Access
Використання проєктного підходу до розробки та впровадження комп'ютерної гри1.62 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.