Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5512
Назва: Ідентифікація ризиків у закладі вищої освіти з використанням методики 5W
Інші назви: Identification of risks in an institution of higher education using 5W methodology
Автори: Семко, Інга Борисівна
Мокієнко, Юлія Миколаївна
Мисник, Людмила Дмитріївна
Ключові слова: ризики;lean заклад вищої освіти;освітній проєкт;втрати;імовірність виникнення;risks;lean higher education institution;educational project;losses;probability of occurrence
Дата публікації: 1-гру-2023
Видавництво: Project, Program, Portfolio Management. P3M-2023: тези доповідей VIII Міжнародної науково-практичної конференції, Одеса, 1-2 грудня 2023 року. Т.1.
Короткий огляд (реферат): В різних галузях промисловості за допомогою Lean-філософії знаходять рішення для розв’язання проблем ефективності. Більшість досліджень на тему ощадливого виробництва проводяться у виробничому контексті. Наше дослідження має на меті розробити інноваційний метод визначення типів та мір ризиків, які мають високу ймовірність настання і потребують заходів для їх усунення в першу чергу, використовуючи один з інструментів ощадливого виробництва, та визначити корінь проблеми їх настання. Етапи дослідження складаються з послідовних кроків, таких як ідентифікація ризиків освітніх проєктів в закладах вищої освіти, їх оцінка та аналіз першопричин виникнення. Для з’ясування першопричин виникнення ризиків розглянемо можливість застосування відомого методу Lean-філософії «Whys – Root Cause Analysis» (5 Чому).
In various industries, Lean philosophy is used to find solutions to solve efficiency problems. Most research on lean manufacturing is conducted in a manufacturing context. Our research aims to develop an innovative method of determining the types and measures of risks that have a high probability of occurrence and require measures to eliminate them in the first place, using one of the tools of lean production and to determine the root of the problem of their occurrence. The stages of the research consist of successive steps, such as the identification of the risks of educational projects in institutions of higher education, their assessment and analysis of the root causes of their occurrence. To find out the root causes of the occurrence of risks, we will consider the possibility of applying the well-known Lean philosophy method "Why - Root Cause Analysis" (5 why).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5512
ISSN: 2522-9435
Початкова сторінка: 54
Кінцева сторінка: 57
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФЕТР)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Р3М_2023_Семко.pdf715.63 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.