Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5569
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБєлова, Інна Олександрівна-
dc.contributor.authorКапустян, Анастасія Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-04-14T05:07:04Z-
dc.date.available2025-04-14T05:07:04Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5569-
dc.description.abstractРозкрито зміст соціальної реклами як різновиду соціальної діяльності; Осмислено сутність, зміст та мету соціальної реклами як одного з методів вдосконалення суспільного життя; Порівняно вітчизняний та зарубіжний досвід у використанні соціальної реклами. Обґрунтувано наявність ресурсів і окреслено ресурсний потенціал соціально-рекламної діяльності у підвищенні доступності соціальних послуг. Виявлено пріоритетний інструментарій оптимізації менеджменту соціальної реклами у підвищенні доступності соціальних послуг.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсоціальна рекламаuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectмаркетинг соціальних послугuk_UA
dc.subjectсоціальні послугиuk_UA
dc.title«Соціальна реклама у підвищенні доступності соціальних послуг»uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:232 Соціальне забезпечення (Соціальне забезпечення)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Капустянм Анастасія Олександрівна.pdf
  Restricted Access
664.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.