Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5569
Назва: «Соціальна реклама у підвищенні доступності соціальних послуг»
Автори: Бєлова, Інна Олександрівна
Капустян, Анастасія Олександрівна
Ключові слова: соціальна реклама;реклама;маркетинг соціальних послуг;соціальні послуги
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Розкрито зміст соціальної реклами як різновиду соціальної діяльності; Осмислено сутність, зміст та мету соціальної реклами як одного з методів вдосконалення суспільного життя; Порівняно вітчизняний та зарубіжний досвід у використанні соціальної реклами. Обґрунтувано наявність ресурсів і окреслено ресурсний потенціал соціально-рекламної діяльності у підвищенні доступності соціальних послуг. Виявлено пріоритетний інструментарій оптимізації менеджменту соціальної реклами у підвищенні доступності соціальних послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5569
Розташовується у зібраннях:232 Соціальне забезпечення (Соціальне забезпечення)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Капустянм Анастасія Олександрівна.pdf
  Restricted Access
664.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.