Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5569
Title: «Соціальна реклама у підвищенні доступності соціальних послуг»
Authors: Бєлова, Інна Олександрівна
Капустян, Анастасія Олександрівна
Keywords: соціальна реклама;реклама;маркетинг соціальних послуг;соціальні послуги
Issue Date: 2024
Abstract: Розкрито зміст соціальної реклами як різновиду соціальної діяльності; Осмислено сутність, зміст та мету соціальної реклами як одного з методів вдосконалення суспільного життя; Порівняно вітчизняний та зарубіжний досвід у використанні соціальної реклами. Обґрунтувано наявність ресурсів і окреслено ресурсний потенціал соціально-рекламної діяльності у підвищенні доступності соціальних послуг. Виявлено пріоритетний інструментарій оптимізації менеджменту соціальної реклами у підвищенні доступності соціальних послуг.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5569
Appears in Collections:232 Соціальне забезпечення (Соціальне забезпечення)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Капустянм Анастасія Олександрівна.pdf
  Restricted Access
664.02 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.