Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5569
Название: «Соціальна реклама у підвищенні доступності соціальних послуг»
Авторы: Бєлова, Інна Олександрівна
Капустян, Анастасія Олександрівна
Ключевые слова: соціальна реклама;реклама;маркетинг соціальних послуг;соціальні послуги
Дата публикации: 2024
Краткий осмотр (реферат): Розкрито зміст соціальної реклами як різновиду соціальної діяльності; Осмислено сутність, зміст та мету соціальної реклами як одного з методів вдосконалення суспільного життя; Порівняно вітчизняний та зарубіжний досвід у використанні соціальної реклами. Обґрунтувано наявність ресурсів і окреслено ресурсний потенціал соціально-рекламної діяльності у підвищенні доступності соціальних послуг. Виявлено пріоритетний інструментарій оптимізації менеджменту соціальної реклами у підвищенні доступності соціальних послуг.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5569
Располагается в коллекциях:232 Соціальне забезпечення (Соціальне забезпечення)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Капустянм Анастасія Олександрівна.pdf
  Restricted Access
664.02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.