Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/638
Название: Лінгвосоціокультурний аспект викладання української мови як іноземної
Авторы: Деньга, Олена Анатоліївна
Ключевые слова: українська мова як іноземна;пісенний матеріал;культурні українські традиції
Дата публикации: 25-окт-2018
Издательство: Професійна комунікація: національна ідентичність у багатомовному світі : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, Черкаси, 25-26 жовтня 2018 року
Краткий осмотр (реферат): Пісня – це чудовий мотиватор вивчення мови. Звучання пісень на уроках створює комфортний емоційно-психологічний настрій і налаштовує на взаєморозуміння з викладачем. Пісні та елементи пісень можна починати використовувати вже з перших днів навчання мови. Пісні відображають традиції, культуру, звичаї, поведінку та емоції народу. Тому через них можна пояснити іноземцям і історію, і культуру, і менталітет. У пісенному матеріалі містяться синтаксичні кліше, емоційно забарвлена, експресивна лексика і фразеологія.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/638
Первая страница: 39
Последняя страница: 41
Располагается в коллекциях:Навчальні видання (ФГТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
тези пісні 2018 конфа ЧДТУ Деньга.docxОбгрунтована доцільність використання пісень на уроках української мови як іноземної, особливо на початковому етапі навчання, де головною метою є постановка правильного звуку утворення й артикуляції.16.5 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.