Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/963
Title: Управління регіональними освітніми мережами: маркетинговий підхід
Authors: Коломицева, Олена Віталіївна
Васильченко, Лідія Сергіївна
Keywords: регіональна освітня мережа;маркетинг взаємодії;мережеве управління;regional education network;interaction marketing;network management
Issue Date: 2019
Publisher: Збірник наукових праць Донецького державного університету управління «Проблеми та перспективи забезпечення стабільного соціально-економічного розвитку». Серія «Економіка»
Abstract: У статті висвітлено необхідність використання мережевого підходу в сучасній освіті, визначено сутність, склад та структуру регіональних освітніх мереж, проаналізовано використання маркетингу взаємодії при управлінні регіональними освітніми мережами. Доведено, що маркетинговий підхід до управління регіональними освітніми мережами передбачає взаємодію і врахування ринкових сил, та спрямований на задоволення потреб і очікувань споживачів освітніх послуг.
The article highlights the necessity of using a network approach in modern education, defines the nature, composition and structure of regional educational networks, analyzes the use of interaction marketing in the management of regional educational networks. It is proved that the marketing approach to management of regional educational networks involves interaction and taking into account market forces, and is aimed at meeting the needs and expectations of consumers of educational services.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/963
Volume: ХХ
Issue: 311
First Page: 141
End Page: 149
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
article.pdf692.24 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.