Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/963
Назва: Управління регіональними освітніми мережами: маркетинговий підхід
Автори: Коломицева, Олена Віталіївна
Васильченко, Лідія Сергіївна
Ключові слова: регіональна освітня мережа;маркетинг взаємодії;мережеве управління;regional education network;interaction marketing;network management
Дата публікації: 2019
Видавництво: Збірник наукових праць Донецького державного університету управління «Проблеми та перспективи забезпечення стабільного соціально-економічного розвитку». Серія «Економіка»
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено необхідність використання мережевого підходу в сучасній освіті, визначено сутність, склад та структуру регіональних освітніх мереж, проаналізовано використання маркетингу взаємодії при управлінні регіональними освітніми мережами. Доведено, що маркетинговий підхід до управління регіональними освітніми мережами передбачає взаємодію і врахування ринкових сил, та спрямований на задоволення потреб і очікувань споживачів освітніх послуг.
The article highlights the necessity of using a network approach in modern education, defines the nature, composition and structure of regional educational networks, analyzes the use of interaction marketing in the management of regional educational networks. It is proved that the marketing approach to management of regional educational networks involves interaction and taking into account market forces, and is aimed at meeting the needs and expectations of consumers of educational services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/963
Том: ХХ
Випуск: 311
Початкова сторінка: 141
Кінцева сторінка: 149
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
article.pdf692.24 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.