Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/98
Название: Розвиток концепції маркетингу в економічному просторі
Авторы: Пепчук, Сергій Миколайович
Ключевые слова: Концепція маркетингу;регіональний маркетинг;стратегічний маркетинг території;маркетинг іміджу
Дата публикации: 2014
Издательство: Прометей
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджено проблему зміни концепції маркетингу в ході еволюції світової економіки та зміни технологічних укладів. Проведено теоретичний аналіз основних підходів до сутності поняття регіональний маркетинг. В розрізі дослідження територіального маркетингу, представлено графічне зображення складу внутрішнього і зовнішнього маркетингового середовища регіону, розвиток якого охоплює всі напрями регіонального економічного механізму
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/98
Том: 3
Выпуск: 45
Первая страница: 30
Последняя страница: 35
Располагается в коллекциях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Prom_2014_3_6 00.pdf112.36 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.