Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1219
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасильченко, Лідія Сергіївна-
dc.contributor.authorБурцева, Тетяна Іванівна-
dc.date.accessioned2020-09-04T09:57:12Z-
dc.date.available2020-09-04T09:57:12Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.issn2518-1971 (online)-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1219-
dc.description.abstractУ статті визначено сутність маркетингових комунікацій. Наведено їх принципи та причини інтеграції, фактори, що перешкоджають впровадженню та основні проблеми, які вирішуються у разі їх використання. Проаналізовано основні підходи до управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями.uk_UA
dc.description.abstractIn article the essence of marketing communications. Given their principles and causes of integration, factors hindering the introduction and the main problems are solved when using them. Analyzes the main approaches to the management of integrated marketing communications.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСхідна Європа: економіка, бізнес та управлінняuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціuk_UA
dc.subjectперсональний продажuk_UA
dc.subjectстимулювання збутуuk_UA
dc.subjectзв’язки з громадськістюuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.subjectintegrated marketing communicationsuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectpersonal sellinguk_UA
dc.subjectsales promotionuk_UA
dc.subjectpublic relationsuk_UA
dc.titleУправління системою маркетингових комунікаційuk_UA
dc.title.alternativeMarketing communications management systemuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue2(02)uk_UA
dc.citation.spage145uk_UA
dc.citation.epage148uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28 Васильченко.pdf156.14 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.