Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2680
Title: Cтимулювання продажу товарів підприємства та шляхи його покращення (на матеріалах ФОП Матвійчук С.О., м.Черкаси)
Authors: Вартанова, Олена Вікторівна
Коткова, Тетяна Олександрівна
Keywords: Маркетингові комунікації;Стимулювання збуту;Прямий маркетинг;маркетингова стратегія
Issue Date: Jun-2020
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність, цілі та методи системи стимулювання продажів товарів на підприємстві. Досліджено принципи, функції та структуру системи стимулювання продажів товарів на підприємстві, проведено аналіз системи стимулювання продажів товарів на досліджуваному підприємстві. Надано пропозиції та рекомендації щодо удосконалення системи стимулювання продажів на підприємстві. Оцінено ефективність системи стимулювання продажів товарів підприємства.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2680
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Коткова Т. О..pdf
  Restricted Access
1.79 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.