Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2788
Title: Маркетингові дослідження у проектах: навчальний посібник
Authors: Данченко, Олена Борисівна
Дзюба, Тамара Володимирівна
Keywords: проект;маркетинг
Issue Date: 2021
Publisher: Університет економіки та права "КРОК"
Abstract: Навчальний посібник «Маркетингові дослідження у проєктах» це детальне дослідження ринку на передінвестиційному етапі яке є основною частиною маркетингового аналізу нового проєкту. Авторки об’єднали свої знання і досвід в проектному та маркетинговому менеджменті, щоб допомогти проєктним менеджерам впоратися з таким важливим і відповідальним етапом проєкту, як передінвестиційні маркетингові дослідження. В роботі проаналізовані технології маркетингових досліджень та маркетингове обґрунтування інвестиційного проєкту, розкрито сутність розуміння клієнтів та перевірка на життєдіяльність. Результатом цього дослідження є оцінка ринкового потенціалу для нового продукту і розрахунок прогнозу продажів, а також оцінка рівня конкурентоспроможності нового продукту (послуги). Навчальний посібник розрахований на широке коло науковців, фахівців, керівників, підприємців, здобувачів наукових ступенів, усіх зацікавлених осіб, які займаються маркетинговими дослідженнями у проєктах.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2788
ISBN: 978-966-170-042-9
Number of Pages: 224
Appears in Collections:Навчальні видання (ФІТІС)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Навч_посібник_Дзюба.pdf3.75 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.