Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4382
Назва: Маркетингові дослідження в процесі формування товарної політики підприємства (на матеріалах ТОВ «БРМ Черкаси», м. Черкаси)
Автори: Боковня , Анжеліка Олегівна
Владичук, Наталія Сергіївна
Ключові слова: Маркетингові дослідження;товарна політика;удосконалення системи маркетингових досліджень
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні аспекти маркетингових досліджень у формуванні товарної політики підприємства. Проведено аналіз передумов впровадження системи маркетингових досліджень у формуванні товарної політики ТОВ "БРМ". Запропоновано шляхи удосконалення системи маркетингових досліджень у формуванні товарної політики ТОВ "БРМ".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4382
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Владичук Н.С..pdf
  Restricted Access
1.7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.