Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4382
Title: Маркетингові дослідження в процесі формування товарної політики підприємства (на матеріалах ТОВ «БРМ Черкаси», м. Черкаси)
Authors: Боковня , Анжеліка Олегівна
Владичук, Наталія Сергіївна
Keywords: Маркетингові дослідження;товарна політика;удосконалення системи маркетингових досліджень
Issue Date: 2022
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні аспекти маркетингових досліджень у формуванні товарної політики підприємства. Проведено аналіз передумов впровадження системи маркетингових досліджень у формуванні товарної політики ТОВ "БРМ". Запропоновано шляхи удосконалення системи маркетингових досліджень у формуванні товарної політики ТОВ "БРМ".
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4382
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Владичук Н.С..pdf
  Restricted Access
1.7 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.