Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4382
Название: Маркетингові дослідження в процесі формування товарної політики підприємства (на матеріалах ТОВ «БРМ Черкаси», м. Черкаси)
Авторы: Боковня , Анжеліка Олегівна
Владичук, Наталія Сергіївна
Ключевые слова: Маркетингові дослідження;товарна політика;удосконалення системи маркетингових досліджень
Дата публикации: 2022
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні аспекти маркетингових досліджень у формуванні товарної політики підприємства. Проведено аналіз передумов впровадження системи маркетингових досліджень у формуванні товарної політики ТОВ "БРМ". Запропоновано шляхи удосконалення системи маркетингових досліджень у формуванні товарної політики ТОВ "БРМ".
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4382
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Владичук Н.С..pdf
  Restricted Access
1.7 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.